سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مجله فرهنگی گاف

صفحه خانگی پارسی یار درباره

این فیلمسازها در ایام نوروز مشغول کارند

محمدرضا شریفی نیا به جمع بازیگران سوپراستار پیوست
این فیلمسازها در ایام نوروز مشغول کارند


در تعطیلات نوروزی برخی سینماگران همچنان پروژه‌های سینمایی‌شان را مقابل دوربین خواهند برد. 
«سوپراستار» تهمینه میلانی از جمله فیلم‌هایی است که تولیدش در ایام نوروز ادامه دارد و بنا به گفته محمد نیک‌بین تهیه‌کننده فیلم؛ فیلم‌برداری 10 تا 15 فروردین به پایان خواهد رسید.

محمدرضا شریفی‌نیا و سارا خوئینی‌ها هم به جمع بازیگران قبلی این فیلم اضافه شده‌اند. <**بقیه مطلب...**>این فیلمسازها در ایام نوروز مشغول کارند

«کتاب قانون» ساخته مازیار میری دیگر فیلمی است که فیلم‌برداریش تا اواسط فروردین ادامه خواهد داشت و محمدرضا مویینی نیز به صورت هم‌زمان تدوین فیلم را انجام می‌دهد.

در این فیلم پرویز پرستویی، دارین خمسه، داود فتحعلی بیگی، مهرداد ضیایی و نگار جواهریان به ایفای نقش می‌پردازند.

«پوسته» اولین ساخته بلند مصطفی آل‌احمد هم فیلم‌برداریش تا اواخر فروردین ادامه دارد. حمید فرخ‌نژاد و الناز شاکردوست بازیگران اصلی این فیلم هستند.

ایرج قادری هم در تعطیلات نوروز «پاتو زمین نگذار» را مقابل دوربین دارد که فیلمبرداریش تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت.

شیلا خداداد، مهدی سلوکی، سحر ریحانی، مهرانه مهین‌ترابی و ایرج قادری بازیگران این فیلم هستند.

«خروس جنگی» به کارگردانی مسعود اطیابی دیگر فیلمی است که فیلمبرداریش از 18 اسفند ماه با بازی رضا عطاران و مریلا زارعی آغاز شده است و فیلمبرداری آن تا 20 فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

حسینعلی لیالستانی هم «میزاک» را به تهیه‌کنندگی جهانگیر کوثری از 25 اسفند مقابل دوربین برده که در طول تعطیلات نوروز فیلمبرداری آن ادامه دارد.

باران کوثری، محمدرضا فروتن، داریوش ارجمند، فاطمه معتمدآریا، علیرضا خمسه، رابعه اسگویی، طناز طباطبایی، انوش نصر، رامین ناصرنصیر و جمشید مشایخی بازیگران فیلم هستند که در لوکیشن کار در تنکابن مقابل دوربین تورج منصوری می‌روند.

اما ابوالحسن داودی که بیش از 80 درصد فیلمبرداری پروژه‌ی سینمایی جدیدش «زاد و بوم» به پایان رسیده است، در ایام عید نوروز فیلمبرداری نخواهد داشت و مجددا فیلمبرداری‌ آن از اردیبهشت ماه در خارج از کشور پی گرفته می‌شود.

و این روزها و در تعطیلات نوروزی کمال تبریزی «پاداش» را همچنان در سکوت کامل خبری می‌سازد.

«عیار 14 » پرویز شهبازی هم فیلم‌برداریش به پایان رسیده و کارهای فنی‌اش در سال جدید انجام می‌شود.در این فیلم محمدرضا فروتن، پوریا پورسرخ، مینا ساداتی، کامبیز دیرباز و مهشید افشارزاده بازی داشتند.

فیلمبرداری «تاکسی نارنجی» ابراهیم وحیدزاده پانزده فروردین ماه دوباره پی گرفته می‌شود.

و «هفت دقیقه تا پاییز» علیرضا امینی از جمله فیلم‌هایی است که با طی‌شدن مرحله پیش‌تولیدش، بعد از تعطیلات نوروز فیلمبردایش با حضور الناز شاکردوست، نیما شاهرخ‌شاهی و محسن طنابنده آغاز می‌شود.



منبع خبر : ایسنا